| کد خبر: 194291 |

تصادف در بزرگراه شهید کشوری اصفهان ۱۰ مصدوم داشت

براثر برخورد زنجیره‌ای دو دستگاه خودروی پراید، یک خودروی ام وی ام و یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه شهید کشوری شهر اصفهان به سمت کوه صفه ۱۰ نفر مصدوم شدند.

تین نیوز

براثر برخورد زنجیره‌ای دو دستگاه خودروی پراید، یک خودروی ام وی ام و یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه شهید کشوری شهر اصفهان به سمت کوه صفه ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود : این حادثه ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه دوشنبه شب به اورژانس ۱۱۵ اعلام و سه واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: این حادثه ۱۰ مصدوم شامل دو مرد، ۷ زن و یک دختر بچه داشت که پس از انجام اقدامات درمانی روی آن‌ها، ۶ نفر از مصدومان به بیمارستان آیت‌الله کاشانی و چهار نفر دیگر به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

بزرگراه شهید کشوری در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد. 

حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی‌ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر به صورت حلقه‌ای احداث شد و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهم‌سطح وجود دارد. 

بزرگراه‌های شهید اقارب‌پرست، شهید ردانی‌پور، شهید کشوری و شهید خرازی، شهید صیاد شیرازی، شهید آقابابایی، شهید میثمی، شهدای صفه، شهید حبیب‌الهی، شهید همت، شهید چمران، شهید اردستانی و میرزاکوچک‌خان جنگلی در این حلقه قرار گرفته است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.