| کد خبر: 194274 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد؛

افزایش ۱۱ درصد جابه جایی مسافر در استان قم

آمار جابه جایی مسافر در قم ۱۱ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

سالاری گفت: آمار جابه جایی مسافر در سال جاری از مبدا قم به سراسر کشور ۶۷۸ هزار نفر است که رشد ۱۱ درصدی را نسبت به سال گذشته در این بخش شاهد هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سالاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به وضعیت جابه جایی کالا در استان قم گفت: جابه جایی کالا توسط ۴۱ شرکت باربری فعال در استان انجام می‌شود و سه هزار و ۲۱۰ دستگاه خودرو به همراه چهار هزار و ۷۳۴ راننده ناوگان حمل و نقل باری استان قم را تشکیل دادند.

و‌ی ادامه داد: در سال جاری با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی هشت درصد افزایش در جابه جایی بار در استان قم نسبت به سال گذشته داشتیم.

او اضافه کرد: آمار جابه‌جایی مسافر در سال جاری از مبدا قم به سراسر کشور ۶۷۸ هزار نفر است که رشد ۱۱ درصدی را نسبت به سال گذشته در این بخش شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: ۳۴ شرکت فعال در زمینه حمل و نقل مسافر در استان به همراه هزار و ۶۷۸ راننده داریم، ۷۲۴ دستگاه خودرو اعم از اتوبوس، مینی بوس و خودروی سواری ناوگان حمل و نقل مسافر استان قم را تشکیل دادند.

سالاری با اشاره به وضعیت حمل و نقل مسافری در استان قم عنوان کرد: در گذشته هر سال با توجه به افزایش استفاده از خودرو‌های شخصی در کشور، آمار مسافران کاسته می‌شد، اما در سال جاری این رقم رو به افزایش بوده است و استفاده از اتوبوس ۱۴ درصد در استان قم افزایش پیدا کرد.

او  ادامه داد: ۱۴۱ شکایت در سال جاری در سامانه ۳۱۴۱ ثبت شد که به تمام این شکایت‌ها رسیدگی کردیم و بازخورد آن را به مردم اطلاع دادیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم یادآورشد: در سال جاری در استان با ۳۷ راننده متخلف در بحث کالا و ۳۲ راننده متخلف در بحث حمل و نقل مسافر برخورد داشتیم و به تخلفات رانندگان استان قم به سرعت رسیدگی می‌شود.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.