| کد خبر: 194184 |

◄ توزیع 860 حلقه لاستیک در بین رانندگان شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی، از توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی، در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل گرمی با بیان این‌که توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش هم‌چنان ادامه دارد گفت:در چهارماه نخست سال جاری بیش از 42 هزارتن کالا در شهرستان گرمی جابه‌جا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، صدیف فرمان  نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این شهرستان را در قالب طرح تابستانی راهداری یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده بیش از 30 هزار نفر مسافر نیز جابه‌جا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد: با فعالیت‌های شبانه‌روزی گشت‌های راهداری از 28 مورد تجاوز به حریم و ساخت وساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری شده و 16 عدد تابلوی غیرمجاز نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی برچیده شده است.

فرمان رنگ‌آمیزی 83 متر سرعت‌کاه، نیوجرسی و 50 عدد گارد بلوک، شستشوی مستمر علائم، تابلوها و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات چهارماه گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی عنوان کرد و افزود: در جهت افزایش ایمنی محورها و کاهش تصادفات گشت‌های مشترک راهداری و پلیس راه به‌صورت تلفیقی در جاده‌های شهرستان گرمی مستقر شده‌اند.

وی گفت: راهداران سخت کوش مغان در قالب چهار اکیپ مشغول شن‌ریزی و بهسازی راه روستایی گرمی به هادی بیگلو، تیغ‌زنی و کانال زنی محورهای بخش مرکزی، موران و انگوت هستند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.