| کد خبر: 194168 |

◄ قطار تهران-آنکارا راه‌اندازی شد

با حضور مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مسؤولان و مدیران راه‌آهن و رجا در ایستگاه تهران، قطار تهران-آنکارا راه‌اندازی شد.

تین نیوز

با حضور مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، مسؤولان و مدیران راه‌آهن و رجا در ایستگاه تهران، قطار تهران-آنکارا راه‌اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی رجا،  با اعلام این خبر افزود: این قطار مسافری ساعت 21:55 دقیقه روز چهارشنبه 16 مرداد ماه سال جاری ایستگاه راه آهن تهران به مقصد آنکارا ترک کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این قطار مسافری  چهارشنبه هر هفته از ایستگاه راه‌آهن تهران عازم آنکارا می‌شود و متقابلا در همین روز نیز از آنکارا به تهران مراجعت می‌کند.

قیمت بلیت یک‌سره قطار بین‌المللی تهران- آنکارا به مبلغ هفت میلیون و 692 هزار و 500 برای بزرگسال و چهار میلیون و 600 هزار ریال برای خردسالان است و با توجه به این که قیمت‌ها بر اساس نرخ برابری ریال ایران با یورو بوده و به همین دلیل متغیر خواهد بود.

قطار مسافری تهران - آنکارا ساعت 21:55 دقیقه چهارشنبه هرهفته پس از ترک ایستگاه راه‌آهن تهران عازم تبریز می‌شود و پس از گذر از ایستگاه‌های راه‌آهن تبریز، مرز رازی، کاپیکوی (مرز ورود به کشور ترکیه) در اسکله وان متوقف و مسافران با کشتی به آن سوی دریاچه به ایستگاه تاتوان منتقل و از آن‌جا با قطار ترکیه‌ای عازم آنکارا می‌شوند.

زمان سیر این قطار مسافری از تهران تا وان حدود 24 ساعت و مجموعاً تا آنکارا حدود 60 ساعت است و شرکت حمل ونقل ریلی رجا با واگن‌های چهارتخته مسافران را از تهران به اسکله دریاچه وان منتقل می‌کند.

هم‌وطنان برای تهیه بلیت قطار تهران-آنکارا می‌توانند از طریق دفاتر مجاز فروش و یا به صورت اینترنتی نسبت به خرید بلیت‌های مورد نیاز خود اقدام و یا با سامانه ارتباط با مشتریان شرکت رجا از طریق تلفن 1539 (به صورت 24 ساعته و از سراسر کشور)  تماس بگیرند.

لازم است گذرنامه معتبر مسافر و برگه پرداخت عوارض خروج ایشان،  قبل از خرید بلیت تهیه شده باشد.

پیش از این قطار بین‌المللی تهران-وان نیز توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا راه‌اندازی شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.