| کد خبر: 194145 |

◄ چند واقعیت درباره خبر «توقف ساخت ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز »

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر توقف ساخت ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز را تکذیب کرد و گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی ایشان از این پژوه بازدیدی نداشته است.

تین نیوز

صبح امروز (19 مردادماه)  نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از «توقف ساخت ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز» خبر داده و عنوان کرده بود «با توجه به بازدیدی که از این پروژه داشته‌ام به دلیل توقف آن به وزیر راه و شهرسازی تذکر کتبی دادم.»

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در گفتگویی که با خبرنگار تین نیوز داشت این خبر را تکذیب کرد و گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی ایشان از این پژوه بازدیدی نکرده است.

رضا بدیعی فر در ادامه افزود: این پروژه از دو بخش قراردادی که تنها قرارداد ما با پیمانکار ساخت ترمینال بود است و بخش دیگر مربوط به کل ساخت ترمینال است که ما باید زیرساخت‌های لازم برای اتصال ترمینال با سطوح پروازی، دسترسی مردم و تجهیزات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه قراردادی که ما با پیمانکار داشتیم 97 میلیارد تومان بوده است، گفت: در این راستا 90 میلیارد تومان برای این قرارداد هزینه شده و 7 میلیارد آن باقی مانده است که اگر این رقم نیز هزینه شود به فصل مشترک خواهیم رسید و ادامه پروژه با مشارکت با بخش خصوصی در قالب BLT تأمین اعتبار و ساخته خواهد شد.

بدیعی فر درباره سخنان نماینده مردم شیراز مبنی بر اینکه وی سال گذشته و امسال از ترمینال جدید فرودگاه شیراز بازدید داشته اما تقریباً روند ساخت این پروژه متوقف شده است، توضیح داد: ایشان هیچ بازدیدی از این پروژه نداشته است و تقریباً دو هفته گذشته با بنده تماس گرفت و بنده به ایشان توضیح دادم که به دلیل به اطلاعی شما از روند پروژه، یک نفر اخبار غیر موثق به شما می‌دهد.

او با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر فعال است، عنوان کرد: با وجود اینکه 40 درصد خریدهای این پروژه خارجی بود اما نگذاشتیم این پروژه متوقف شود و به خریدهای داخلی روی آوردیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.