| کد خبر: 194135 |

بیش از ۶ میلیارد ریال یارانه به ناوگان اتوبوسرانی سنندج پرداخت شد

این میزان یارانه در راستای ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی و برای کمک هزینه سوخت، روغن، لاستیک و... به مالکان اتوبوس درون شهری بخش خصوصی پرداخت شد.

تین نیوز

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی، سال گذشته در دو مرحله مبلغ شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال یارانه پرداخت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امیر جمشیدنژاد اظهار داشت: این میزان یارانه در راستای ارتقای کیفیت و بازسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و برای کمک هزینه سوخت، روغن، لاستیک و... به مالکان اتوبوس درون شهری بخش خصوصی پرداخت شد.

وی افزود: سال گذشته یارانه بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی در دو مرحله واریز شد که مرحله اول یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و مرحله دوم نیز پنج میلیارد ریال بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به این‌که یارانه بخش خصوصی براساس نوع کارکرد و میزان فعالیت به مالکان اتوبوس بخش خصوصی پرداخت می شود، گفت: یارانه پرداخت شده از مبلغ ۱۲ میلیون ریال تا ۱۲۰ میلیون ریال متغیربوده است.

وی تاکید کرد: براساس قانون، دولت در حوزه توسعه ناوگان اتوبوسرانی موظف است ۵۰ درصد هزینه بلیت را تقبل کند.

جمشیدنژاد یادآور شد: در سال‌های گذشته دولت با پرداخت درصدی ازهزینه خرید اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی، کمکی بابت نوسازی ناوگان به عنوان یارانه اختصاص داده می شد.

در حال حاضر۱۱۳ دستگاه اتوبوس در ۱۸ خط فعال در حین خدمات‌رسانی به شهروندان سنندجی هستند که ازاین تعداد ۶۸ دستگاه متعلق به بخش خصوصی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.