| کد خبر: 194072 |

◄ آغاز مطالعات فاز دوم طرح جامع بنادر بازرگانی در بندر خرمشهر

​معاون فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از آغاز به کار مطالعات فاز دوم طرح جامع بنادر بازرگانی کشور در بندر خرمشهر خبر داد.

تین نیوز

​معاون فنی و مهندسی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از آغاز به کار مطالعات فاز دوم طرح جامع بنادر بازرگانی کشور در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، صالح کوثری زاده ضمن اعلام این خبر گفت: در نشستی با حضور رییس اداره مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران ارشد بندر خرمشهر نتایج فاز دوم طرح جامع بندر خرمشهر تشریح  و بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه ضمن بررسی خلاصه گزارشهای فصول یک تا چهار مطالعات فاز دوم طرح مذکور نقطه نظرات ارائه شده برای بررسی در کارگروه تخصصی طرح جامع بنادر بازرگانی ایران ارسال شد.

معاون فنی و مهندسی بندر خرمشهر اظهار داشت: طرح جامع بنادر بازرگانی به منظور ساماندهی و یکسان سازی و تعیین طرح استراتژی کلی برنامه های توسعه ای بنادر و جذب سرمایه گذاران در این زمینه با استفاده از خدمات مهندسین مشاور داخلی و خارجی ایجاد شده است.

کوثری زاده ابراز امیدواری کرد، با اصلاح نقطه نظرات  شناسایی و تجزیه و تحلیل  جامع در خصوص وضعیت بندر خرمشهر می توان به مطالعات طرح جامع بنادر بازرگانی کمک کرد و شاهد رشد و توسعه درجنبه های مختلف  بندر خرمشهر باشیم.

منبع: سايت خبری سازمان بنادر و دریانوردی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.