| کد خبر: 194070 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل کرمانشاه مطرح کرد:

الزام رعایت نرخ «تن بر کیلومتر» در پایانه‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر در پایانه‌های این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر در پایانه‌های این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده از سالن اعلام بار مشخص شد بیش‌تر بارها در سالن اعلام بار پایانه رسوب کرده و رانندگان از حمل برخی کالاها در بعضی مسیرها خودداری می‌کنند.

وی افزود: به پیشنهاد انجمن صنفی رانندگان شهرستان کرمانشاه پس از برگزاری جلسه با تشکل صنفی شرکت‌ها و رانندگان، الزام اعلام و حمل بار در پایانه بار اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر، اداره حمل و نقل کالا موضوع الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر برای همه کالاها به غیر از محمولات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در قالب بخشنامه‌ای به همه شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان اعلام کند.

وی بیان داشت: هم‌چنین در راستای آشنایی افسران پلیس‌راه و پرسنل گشت دروازه‌ای با نحوه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ناوگان برون شهری ادارات حمل و نقل کالا و ایمنی ترافیک نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی در این راستا اقدام می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا کنترل و نظارت بهتر و موثرتر بر فعالیت مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر، اداره ایمنی ترافیک گزارشی از لیست مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر برای اقدامات بعدی به معاونت حمل و نقل ارائه خواهد کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۱ و یک نماینده از انجمن صنفی کارگری رانندگان در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۲ در این کمیسیون حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.