| کد خبر: 194057 |

◄ 5 فروند هواپیمای ایرباس به ناوگان ایرتور اضافه می‌شود

مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور از خرید 5 فروند هواپیما خبر داد و افزود: در حال حاضر این شرکت هواپیمایی 8 فروند هواپیمای عملیاتی دارد.

تین نیوز

مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور از ورود 5 فروند هواپیمای ایرباس خبر داد و افزود: در حال حاضر این شرکت هواپیمایی 8 فروند هواپیمای عملیاتی دارد که این 5 فروند تا قبل از پایان سال به ناوگان این شرکت افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سید رضا موسوی در نشست خبری صبح امروز (16 مردادماه) که در محل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور برگزار شد، به وضعیت این شرکت در سال 94 زمانی به بخش خصوصی واگذار شد اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال 94 بالغ‌بر 742 پرسنل شاغل داشت که این تعداد در سال 98 به هزار و 9 نفر رسیده است که رشد 36 درصدی اشتغال در این شرکت هواپیمایی را نشان می‌دهد.

او در ادامه افزود: در سال 94 حدود 60 خلبان در ایران ایرتور حضور داشتند که این تعداد امروز به 96 خلبان رسیده است ک رشد 60 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تصریح کرد: تعداد مهمانداران در سال 94 بالغ بر 160 نفر بود اما در حال حاضر 290 مهماندار در این شرکت هواپیمایی مشغول به کار هستند.

موسوی با بیان اینکه قبل از واگذاری ایران ایرتور این شرکت 5 فروند هواپیمای MD داشت که تنها سه فروند آن عملیاتی بود، توضیح داد: در سال 98 تعداد هواپیماهای این شرکت به 8 فروند هواپیماهای فعال رسیده و اکنون نیز قرارداد خرید 5 فروند هواپیمای دیگر بسته شده است.

وی بیان کرد: تعداد صندلی‌های ایران‌ ایرتور در سال 94 حدود 700 صندلی بود که این رقم در سال 98 به هزار و 550 صندلی رسیده که رشد صددرصدی را در این بخش داشته‌ایم.

او گفت: ما پرونده چارتر را در این شرکت هواپیمایی بستیم و اجازه ندادیم هیچ چارترکننده‌ای وارد شرکت شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تصریح کرد: ضریب اشغال صندلی های این شرکت امروز 96 درصد است و از این حیث رتبه اول در بین ایرلاین های داخلی را داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.