| کد خبر: 194016 |

ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان توسط «سمن» های کاشان

فرماندار کاشان از ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان توسط «سمن» های کاشان خبر داد.

تین نیوز

فرماندار کاشان از فعالیت بیش از ۱۰۰ سمن در کاشان خبر داد و گفت: ساخت و بهسازی ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مردم مناطق سیل‌زده کشور یکی از شاخص ترین اقدامات سمن های کاشان بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اکبر مرتضایی در نشست با سازمان های مردم نهاد کاشان از فعالیت بیش از ۱۰۰ سمن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته ۹۰ سازمان مردم نهاد و موسسه خیریه در شهرستان کاشان فعال بودند که در سال جاری این آمار و ارقام به بیش از ۱۰۰ سمن در حوزه فعالیت اجتماعی، علمی، آموزشی و نیکوکاری رسیده است.

ساخت مراکز آموزشی و توانبخشی و ارائه کمک‌های توانبخشی به جامعه هدف

وی ضمن اشاره به اهم برنامه های اجرا شده توسط سازمان های مردم نهاد کاشان افزود: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، ارائه کمک‌های توانبخشی به جامعه هدف، کمک‌های بهداشتی و درمانی به نیازمندان، ساخت مرکزهای آموزشی و توانبخشی، برگزاری تورهای علمی و تامین جهیزیه مهمترین اقدامات این سمن ها است.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به فعالیت چشمگیر سمن ها در کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده کشور در سیل اخیر ابراز داشت: ارسال سبد کالا و ساخت و بهسازی ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مردم مناطق سیل‌زده کشور یکی از شاخص ترین اقداماتی بود که توسط سازمان های مردم نهاد شهرستان کاشان انجام شد.

فعالیت ۲۰ تشکل و نمایندگی احزاب در شهرستان کاشان

وی از فعالیت ۲۰ تشکل و نمایندگی احزاب در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: علاقه مندان برای ثبت سازمان مردم نهاد در شهرستان کاشان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی معاونت امور سازمان های مردم نهاد وزارت کشور درخواست خود را برای ثبت سمن اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.