| کد خبر: 193986 |

◄ رسیدگی به بیش از هزار پرونده تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل

به هزار و 563 پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی شد.

تین نیوز

​در سی و یکمین جلسه کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در 21 استان، یک‌هزارو 563پرونده تخلف  شرکت های حمل و نقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم صادرشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط ‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای، عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان افزود: در اجرای بند چهار ابلاغیه مورخ 22 خرداد ماه سال‌جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی، با تشکیل کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.

وی افزود: براساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده 12 در 21 اداره‌کل استانی از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه  به تعداد 1563پرونده تخلف رسیدگی شدکه از این تعداد789پرونده جریمه نقدی 263پرونده تذکر کتبی 69 پرونده لغو پروانه و442 پرونده حکم برائت صادر شد. 

بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای در بخش شرکت‌های حمل و نقل کالا را 220 پرونده،  در بخش مسافر 100 پرونده ودر بخش ایمنی 138 پرونده اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: علت عدم مغایرت مجموع تعداد پرونده‌های رسیدگی شده در بخش کالا، مسافر و ایمنی با رقم کلی پرونده‌ها، اشتراک برخی پرونده‌ها بین حوزه ایمنی با دو حوزه کالا و مسافر بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.