| کد خبر: 193905 |

جرثقیلی که به شبکه برق مشهد 200 میلیون تومان ضرر زد

برخورد این جرثقیل با شبکه برق منجر به از بین رفتن 6 پایه سیمانی، هشت فاصله شبکه سیمی و ۲ ترانس برق شد.

تین نیوز

انحراف جرثقیل از مسیر حرکت و برخورد آن با چند خودرو و ابنیه شرکت برق در خیابان هاشمیه مشهد دو میلیارد ریال به شرکت توزیع برق مشهد خسارت وارد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در این حادثه جرثقیل ۲۰ تنی عصر در خیابان هاشمیه مشهد از مسیر حرکت خود منحرف و با چهار خودرو برخورد و به شبکه برق این منطقه آسیب جدی وارد کرد. 

علیرضا کاشی افزود: برخورد این جرثقیل با شبکه برق منجر به از بین رفتن شش پایه سیمانی، هشت فاصله شبکه سیمی و ۲ ترانس برق شد.

وی اظهار داشت: در نتیجه این برخورد برق منطقه هاشمیه به مدت نیم ساعت قطع شد که در این فاصله عوامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد با عملیات خط گرم شبکه جدید برق ایجاد کردند. 

سرپرست ایستگاه پنج سازمان آتش نشانی مشهد نیز پیشتر گفته بود: در این حادثه که در انتهای بولوار هاشمیه روی داد خودرو جرثقیل هنگام حرکت به دلایل نامعلوم از مسیر خود منحرف و با از دست دادن تعادل با سه ستون برق و دو اصله درخت برخورد کرد و وارد مسیر مخالف در این بولوار شد.

آتشپاد دوم علی اکبر حکم آبادی افزود: این جرثقیل پس از ورود به مسیر مخالف با چهار دستگاه خودرو پراید برخورد کرد که در این حادثه چهار سرنشین یکی از این خودروها جان خود را از دست دادند و پنج نفر نیز مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.