| کد خبر: 193900 |

◄ خط‌کشی 120 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر

350 کیلومتر ازحریم راه‌های اصلی شهرستان مشکین‌شهر تسطیح و رگلاژ شده است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر از خط‌کشی 120 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال خبرداد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، رضا فرج‌پور در بازدید از محور مشگین‌شهر پارس‌آباد با بیان این‌که ارتقای ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده‌ای از اولویت‌های مهم راهداری و تاکید مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای است افزود: در این راستا برای بالا بردن امنیت جاده بیش از 800 تن آسفالت سرد و گرم برای لکه‌گیری راه‌های این شهرستان استفاده شده است.

وی تصریح کرد: در مدت یادشده 350 کیلومتر ازحریم راه‌های اصلی این شهرستان تسطیح و رگلاژ هم‌چنین 10 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز روکش آسفالت انجام شده است.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر در جهت بالا بردن ضریب ایمنی جاده از جمع‌آوری 60 عدد تابلوهای فرسوده و نصب 190عدد تابلوی ایمنی و هشداری جدید در سطح جاده‌های شهرستان مشگین خبرداد و اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران زحمتکش 8 کیلومتر از راه‌های روستایی مشگین‌شهر شن‌ریزی، 15 کیلومتر از راه‌های خاکی تیغه‌زنی و هم‌چنین 800 متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله ساختمانی در بزرگراه و جاده قدیم این شهرستان در 4 ماهه نخست امسال انجام شده است.

فرج‌پور به زهکشی 200 متر از پیچ احمد بیگلو و جاده هریس اشاره کرد و افزود: 4دستگاه از ابنیه فنی تعمیر و دو دستگاه نرده پل جدید نیز نصب شده است.

وی اصلاح 80 کیلومتر از افتادگی شانه‌راه، 340 کیلومتر قنوزنی، 550 متر مکعب ریزش‌برداری و اصلاح شیب شیروانی در بزرگراه مشگین‌شهر به‌طول 200 متر مکعب را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین‌شهر در 4 ماهه امسال برشمرد و بیان کرد: راهداران پرتلاش این شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال فعالیت هستند تا رضایت مردم را جلب کرده و مردم نیز سفری ایمن و آرام در جاده‌های شهرستان مشگین‌شهر داشته باشند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر با بیان این‌که اداره راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری 1280 کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین‌شهر را برعهده دارد گفت: از این مقدار 260 کیلومتر راه اصلی، 545 کیلومتر راه آسفالته روستایی، 60 کیلومتر راه مرزی و 415 کیلومتر نیز راه شنی و خاکی است که تمام تلاش راهداران حفاظت و صیانت از این سرمایه‌های ملی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.