| کد خبر: 193880 |

بهره‌برداری از ۲ راه روستایی در شهرستان منوجان

با حمایت‌های دولت تدبیر و امید دو راه روستایی در شهرستان منوجان جنوب کرمان احداث و به بهره‌برداری رسید و افزون بر ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

تین نیوز

 با حمایت های دولت تدبیر و امید دو راه روستایی در شهرستان منوجان جنوب کرمان احداث و به بهره‌برداری رسید و افزون بر ۲۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس اداره راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: راه‌های روستایی جنت‌آباد و نازی‌آباد – قدیرپور در شهرستان منوجان به بهره‌برداری رسید.

وحید افشار پور افزود: راه های روستایی جنت آباد به طول ۲ و نیم کیلو متر و نازی‌آباد قدیرپور به طول سه و نیم کیلومتر در شهرستان منوجان احداث شدند.

وی با بیان این‌که بیش از ۲۰۰ خانوار از این راه‌های روستایی بهره‌مند شده‌اند، گفت: مبلغ هزینه شده در راه روستایی جنت‌آباد هشت میلیارد ریال و راه روستایی نازی‌آباد – قدیر پور به مبلغ ۱۲ میلیاردریال است.

ادامه احداث راه روستایی رزشیرین در شهرستان جیرفت

رئیس اداره راه‌های روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هم‌چنین گفت: با تکمیل راه روستایی رزشیرین ۸۱ خانوار در شهر ستان جیرفت دارای راه مناسب خواهند شد.

وحید افشار پور افزود: طول تمام این محور، چهار و نیم کیلومتر بوده که در سال‌های گذشته ۲ و نیم کیلومتر از این مسیر آسفالت و به بهره‌برداری رسیده و با زیرسازی و تکمیل دو کیلومتر باقیمانده از این محور، ۸۱ خانوار از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: برای تکمیل این مسیر۲۶ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و هم اکنون پیمانکار اجرای آسفالت، انتخاب و قرارداد این طرح در حال انعقاد است بنابراین به‌زودی عملیات اجرایی این طرح نیز آغاز می‌شود.

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با توجه به کوهستانی بودن و آب و هوای مناسب روستایی رُزشیرین، این منطقه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.

شهرستان منوجان یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است که در فاصله ۴۵۰ کیلو متری از مرکز استان قرار دارد که از شرق به شهرستان قلعه‌گنج و از غرب به استان هرمزگان متصل می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.