| کد خبر: 193793 |

رانندگانی که حین حرکت متوجه سرقت ترمز خودرو می‌شدند!

زمانی که رانندگان خودروهای سنگین اقدام به پارک این خودروها در حاشیه اتوبان تهران – کرج و کرج - قزوین کرده و درحال استراحت بودند، سارقان اقدام به سرقت سیستم ترمز خودرو کرده و رانندگان زمان حرکت متوجه سرقت سیستم ترمز می‌شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان تجهیزات و ترمز خودروهای سنگین با 250 فقره سرقت خبر داد.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا‌، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: اعضای این باند کلاهبرداری اقدام به سرقت سیستم ترمز از خودروهای سنگین و ترانزیت خارجی در آزادراه‌های کشور به ویژه استان‌های تهران و البرز کرده بودند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت .

وی افزود: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد زمانی که رانندگان خودروهای سنگین اقدام به پارک این خودروها در حاشیه اتوبان تهران – کرج و کرج - قزوین کرده و درحال استراحت بودند، سارقان اقدام به سرقت سیستم ترمز خودرو کرده و رانندگان زمان حرکت متوجه سرقت سیستم ترمز می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی البرز با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با تمرکز برفعالیت‌های نامبرده مشخص شد که وی نیز راننده خودروی سنگین است که به همراه ‌‌شش ‌نفر دیگر با تشکیل یک باند اقدام به سرقت در محورهای اصلی تهران و البرز می‌کنند .

این مسئول افزود: با اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات همزمان هفت نفر از متهمان که از سارقان سابقه‌دار هستند، دستگیر شدند .

وی گفت: بررسی‌ها نشان داد که ‌یکی از اعضای باند نیز به جرم قتل یک کارگر ساختمانی در جاده کرج - چالوس تحت تعقیب قضایی بوده است .

رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: متهمان به 250 فقره سرقت ترمز ABS خودروهای تریلر و ترانزیت خارجی در کشور اعتراف کردند.

وی گفت: این باند درهنگام شب و زمان استراحت رانندگان در حاشیه اتوبان و آزادراه‌ها اقدام به سرقت کرده و اموال مسروقه را به دو مالخر به قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی فروخته اند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.