| کد خبر: 193766 |

◄ منطقی درباره پروژه هواپیمای 72 نفره: در مرحله طراحی، پیشرفت خوبی داشته‌ایم

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از پیشرفت در بخش «طراحی» پروژه ساخت هواپیمای 72 نفره خبر داده است.

تین نیوز

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از پیشرفت در بخش «طراحی» پروژه ساخت هواپیمای 72 نفره خبر داده است.

منوچهر منطقی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص آخرین وضعیت ساخت هواپیمای 72 نفره که پیش‌تر از پیشرفت 8 درصدی آن خبر داده بود عنوان کرد: این هواپیما در مراحل طراحی، پیشرفت خوبی داشته است.

او در ادامه عنوان کرد: یک کار بسیار خوبی که در حال انجام است، همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با مجموعه معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری است که قرار است از این کار حمایت کنند. بنابراین در آینده نزدیک شاهد سرعت بیش‌تری در پیشرفت این پروژه خواهیم بود.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص بودجه این پروژه توضیح داد : بودجه این پروژه‌ه از طریق معاونت علمی و فناوری و ایرلاین‌ها که پای کار آمده‌اند تامین خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    آیا این پروژه بیزنس پلان دارد؟ معلوم است که کلاً چقدر هزینه میشود اعم از طراحی و نمونه سازی و تست و خط تولید و . . . ؟ سرمایه گذاری معاونت فناوری به آن بر میگردد یا بلاعوض است؟ معلوم است که مشتری کیست؟ معلوم است که قیمت تمام شده چقدر است؟ نرخ برگشت سرمایه گذاری چقدر است؟ هزینه های بهره برداری این محصول براورد شده است؟ هزینه ی چرخه عمر محصول برای مشتری( شرکت هوایی) چقدر است؟ شرکت هوایی که این هواپیما را میخرد بلیط را چند تومان به مشتری بفروشد که ضرر نکند؟