| کد خبر: 193734 |

حفظ علائم جاده‌ای نیازمند اعتبار بالایی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اعلام کرد: رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بحث ایمنی راه‌هاست.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر حفظ و تجهیز علائم جاده‌ای تأکید کرد و گفت: حفظ علائم جاده‌ای نیازمند اعتبار بالایی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، حمید پرورشی خرم با تأکید بر اینکه رسالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بحث ایمنی راههاست، اظهار داشت: اولویت کاری ما در این مجموعه حفظ جان مردم است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تجهیز راه‌ها به علائم و تجهیزات ایمنی از جمله تابلو، گاردریل، نیوجرسی، روشنایی، چراغ چشمک زن و ... را از اقدامات در دستور کار دانست و افزود: در زمینه تجهیز علائم جاده‌ای باید جدی وارد شد و اجرای این مهم نیازمند اعتبار ویژه‌ای است.

پرورشی خرم ادامه داد: حفظ حریم راه ها، نصب تابلو در مکان‌های مناسب، آشکارسازی راه‌ها و نصب سرعت گیر‌های مورد نیاز به خصوص در محور‌های منتهی به شهر‌ها و... ا ز مهم‌ترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در زمینه ارتقای ایمنی راه‌ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان سرقت علائم جاده‌ای را از جمله دغدغه‌های این اداره کل عنوان و بیان کرد: تابلو‌ها و علائم هشداردهنده برای راهنمایی و هدایت رانندگان با هدف ایمنی جان آنان و مسافران نصب شده و سرقت تابلو‌های جاده ای، ایمنی تردد را کاهش و روند سوانح را افزایش می‌دهد که باید در این زمینه فرهنگسازی لازم به شکل‌های مختلف انجام شود.

حمید پرورشی خرم بحث راهداری زمستانی را از دیگر اولویت‌های کاری این مجموعه بیان کرد و یادآور شد: در حال حاضر در حال ترمیم و بهسازی راه‌های استان هستیم تا شاهد زمستانی ایمن و بدون هیچ گونه حادثه‌ای باشیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.