| کد خبر: 193695 |

اعزام ۱۰۸۴ خودروی آلاینده به پارکینگ

از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸۴ دستگاه وسیله نقلیه دودزا و آلاینده از سوی پلیس توقیف و روانه پارکینگ شده است.

تین نیوز

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در پایتخت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مسعود جبارزاده با اشاره به برخورد پلیس با خودروهای آلاینده و دودزا اظهارکرد: مساله محیط زیست و آلودگی هوا جزو اولویت های اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است و در همین راستا نیز همواره توجه جدی به این مساله وجود داشته و با خودروهای آلاینده و دودزا برخوردی جدی شده است. 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸۴ دستگاه وسیله نقلیه دودزا و آلاینده از سوی پلیس توقیف و روانه پارکینگ شده است، خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان تصور می کنند که چنین طرح‌هایی تنها در نیمه دوم سال اجرا می شود، اما باید بدانند که اجرای چنین طرح‌هایی تعطیل نشده و در بهار و تابستان نیز اجرا می شود. 

جبارزاده درباره چگونگی برخورد با خودروهای آلاینده نیز گفت: ماموران پلیس در صورت مشاهده چنین خودروهایی علاوه بر صدور جریمه، اقدام به فک پلاک این خودروها کرده و آن ها را به تعمیرگاه اعزام می کنند و مالکان نیز موظفند تا ۱۰ روز نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: پس از رفع نواقص کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی از خودرو بازدید کرده و  تنها در صورت تأیید کارشناس، پلاک این خودروها بازگشت داده می‌شود.

به گفته وی در برخورد پلیس با خودروهای دودزا و آلاینده علاوه بر خودروهای شخصی با خودروهای عمومی و دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف نیز برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.