| کد خبر: 193491 |

فروش ‌مرغ با قیمت بیش از ۱۲۹۰۰ تومان تخلف است‌

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فروش مرغ با قیمت بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تخلف است.

تین نیوز

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فروش مرغ با قیمت بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تخلف است.

به گزراش تین نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا شجاعی، اظهار داشت: قیمت مصوب مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور 12 هزار و 900 تومان اعلام و ابلاغ شده است، بنابراین با  فروشگاه‌هایی که با قیمتی بالاتر از این رقم عرضه می‌کنند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد و عرضه به خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: نیروهای گشت سازمان صنعت، معدن و تجارت به شکل روزانه و مستمر در سطح بازار حاضر شده و مراکز عرضه مرغ را رصد می‌کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با سامانه رایگان 124 تماس بگیرند، ابراز کرد: این سامانه در کوتاهترین زمان به شکایت‌های مردمی رسیدگی و نتیجه را اعلام می‌کند.

شجاعی با تاکید بر اینکه مرغداری و کشتارگاه‌ها هم مورد نظارت و بازرسی نیروهای ما قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در هفته گذشته 40 مورد کشتارگاه و مراکز عمده فروشی مرغ به عنوان متخلف شناسایی شده است.

  وی گفت: قیمت هر کیلو گرم مرغ زنده نیز  8 هزار و 550 تومان است که با احتساب هزینه‌های کشتارگاه، حمل و نقل و هزینه‌های سربار به قیمت 12 هزار و 900 تومان رسیده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در بخش دیگری از گفت‌وگو  به وضعیت گوشت قرمز در بازار همدان اشاره کرد و اظهار داشت: با ورود گوشت منجمد به بازار وضعیت عرضه و تقاضا متعادل شده و قیمت گوشت گوساله کاهش یافته است.

 شجاعی درباره  اختصاص سهمیه گوشت  قرمز  به هیئت‌های مذهبی در ایام محرم  نیز ابراز کرد: هنوز وضعیت اختصاص یافتن یا نیافتن سهمیه به هیئت‌ها مشخص نشده  اما در روزهای آینده تصمیم گیری‌های آن انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.