| کد خبر: 193420 |

گزارش جامع پرونده‌های حقوقی شستا آماده شد

مدیر حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از تهیه و تدوین پرونده جامع دعاوی حقوقی سنواتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه این شرکت برای انسجام و پیگیری موثرتر مطالبات خبر داد.

تین نیوز

 مدیر حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از تهیه و تدوین پرونده جامع دعاوی حقوقی سنواتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه این شرکت برای انسجام و پیگیری موثرتر مطالبات خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، روز دوشنبه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، مهدی اسماعیلی اظهار داشت: پس از چندماه پیگیری، گزارش جامع و کاملی از پرونده‌های حقوقی با اهمیت در سطح شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با جزئیات تهیه شده است.

وی افزود: در این گزارش علاوه بر اینکه اعداد و ارقام هر پرونده درج شده، به خوبی مشخص است که هر پرونده در چه سالی و در دوره مدیریت کدام مدیر در مجموعه شستا، در بستر متعارف تجاری یا غیرمتعارف تجاری ایجاد شده است.

مدیر حقوقی شستا بیان کرد: در این گزارش مشخص است که تا کنون چه اقداماتی انجام و چه اقدامات فنی و حقوقی دیگری باید انجام شود تا آرای نهایی صادر و مطالبات وصول شود.

وی گفت: ساماندهی وضعیت مدیران و همکاران حقوقی شرکت‌ها در دستور کار است و مجموعه‌ای از وکلای خبره و نخبه در حال بکارگیری هستند تا با همکاری سیستم قضایی و فعال کردن بخش پیگیری خارجی پرونده‌ها ضمن پیگیری مجدانه وکلا و مدیران حقوقی و همکاری دستگاه‌های نظارتی شاهد وصول حداکثری مطالبات مجموعه شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه باشیم.

اسماعیلی اضافه کرد: گزارش کامل پرونده‌ها تاکنون در اختیار دستگاه‌ها ذیربط قضایی، بازرسی و امنیتی قرار گرفته و با یک مرور ساده شماره کلاسه و عناوین پرونده‌ها مشخص می‌شود پرونده در چه سالی به وجود آمده و ذینفعان و مداخله‌کنندگان احتمالی در هر پرونده چه کسانی بودند.

مدیر حقوقی شستا، گفت: با توجه به رویکرد شفافیت که رویکردی غالب و حاکم بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است دفتر حقوقی شستا تلاش خود را بدون هیچ‌گونه مسامحه برای احقاق حقوق مجموعه انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.