| کد خبر: 193413 |

جولان خطرساز اتوبوس‌ها در جاده‌ها؛ پلیس کجاست؟

چرا پلیس به اتوبوس‌های مسافری که با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت در لاین وسط اتوبان حرکت می‌کنند و به خودروهای سواری با چراغ نور بالا علامت می‌دهند که از سر راه‌شان کنار بروند تذکر نمی‌دهد؟

تین نیوز

شامگاه دو روز پیش در اتوبان کرج نرسیده به وردآورد تصادفی رخ داد و در آن ۲ نفر کشته و 2 سرنشین خودرو نیز به شدت مجروح شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال شهروند خبرنگاران راننده این خودروی پراید  (عکس بالا)، به دلیل سرعت بالای اتوبوسی که پشت سرش حرکت می‌کرد مجبور به افزایش سرعت شده و یا تغییر لاین حرکت شده به‌دلیل از دست دادن کنترل خودرو به بخش بتنی گاردریل اتوبان برخورد کرد.

شهروند خبرنگار تین نیوز که شاهد وقوع این تصادف بود، در این زمینه نوشت: چرا پلیس به اتوبوس‌های مسافری که با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت در لاین وسط اتوبان حرکت می‌کنند و به خودروهای سواری با چراغ نور بالا علامت می‌دهند که از سر راه‌شان کنار بروند تذکر نمی‌دهد؟

وی افزود: سامانه سپهتن که قرار است بر رفتار این رانندگان اتوبوس نظارت کند کجاست؟ یک زمانی این اتوبوس‌ها ساعت می‌زدند و مجبور به رعایت قوانین سرعت بودند. الان چه اتفاقی افتاده که رانندگان این اتوبوس‌ها در جاده‌ها جولان می‌دهند و برای رانندگان سواری با بوق ممتد و نور بالا استرس ایجاد می‌کنند؟ این چه بهانه‌ای است که چون اتوبوس نمی‌تواند در خط سرعت حرکت کند بنابراین همه ماشین‌ها باید از سر راه‌شان کنار بروند؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.