| کد خبر: 193355 |

مدیرعامل جدید کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران کیست؟

جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

تین نیوز

جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(یکشنبه) و در محل این مجموعه، جلسه معارفه مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این جلسه و طی حکم  محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا مدرس خیابانی به عنوان مدیرعامل جدید گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب و معرفی شد.

 مدرس خیابانی پس از انجام مراسم معارفه طی سخنانی ضمن تکریم خدمات مدیران عامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این مدیران در مقاطع حساس عهده‌دار وظایف خطیری بوده اند.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به ماموریت مهم گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: در دوره جدید رعایت منافع تمام ذینفعان بر افزایش حقوق مالکانه صاحبان سهام، دولت، تامین کنندگان، کارکنان و اجرای دقیق اصول حاکمیتی شرکتی مورد پیگیری و تاکید خواهد بود.

مدرس خیابانی در ادامه اولویت اول گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را توجه کلیه مدیران و کارکنان به گام های بلند پیش رو در جهت تحقق اهداف استراتژیک دانست و افزود: درخواست من از همه مدیران این است که در شرایط حساس کنونی در حوزه کاری خود تلاش مضاعف داشته باشند.

وی لازمۀ این تلاش مضاعف را همکاری، همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر در مسیر فعالیت ها اعلام کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و ائمه اطهار سلام الله علیهم، فرجام بسیار خوبی را در آینده برای ناوگان ملی در پهنه بین المللی ترسیم نماییم.

 مدرس خیابانی با مدرک لیسانس متالوژی دانشگاه صنعتی شریف (رتبه اول) و فوق لیسانس مدیریت دولتی، تا مهر 96 مدیرعامل فولاد خوزستان و پیش از آن مدیر و عضو هیات مدیره شرکت‌هایی مانند گروه بهمن، شهریار مهستان، سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، تراکتور‌سازی ایران، توسعه معادن روی ایران، همراه اول، سرمایه‌گذاری دانایان پارس و توسعه اعتماد مبین بود.

 در این جلسه با حکم  محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، فرشاد شهباز به عنوان نماینده شستا در هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد. 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.