| کد خبر: 193349 |

معاون وزیر راه و شهرسازی

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل راه‌های منتهی به شلمچه و چذابه

معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و استانی برای حل مشکلات زیرساختی تمامی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و پایانه باری بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و استانی برای حل مشکلات زیرساختی تمامی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و پایانه باری بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

عبدالهاشم حسن‌نیا، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه با تدابیر اتخاذشده، پیش از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی به پایان خواهند رسید.

وی بابیان این‌که بهسازی راه‌های آسفالته فرعی که به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه منتهی می‌شوند در دستور کار قرار دارند، تأکید کرد: این قول را خواهیم داد تا قبل از اربعین حسینی، تمامی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازسازی شوند.

وی با اشاره به تردد روزانه 3000 دستگاه کامیون بار از بندر امام خمینی(ره) به سایر استان‌ها، گفت: خوزستان به لحاظ مسافرت زائران و تولید و حمل بار به سایر استان‌های کشور، یک استان مهم محسوب می‌شود ازاین‌رو باید نسبت به بهسازی جاده‌های آن اقدام کرد و اعتبارات ویژه‌ای برای این کار در نظر گرفت.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: با توجه به توافق سال گذشته سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با استاندار خوزستان، مقرر شد از منابع ملی و استانی برای بهسازی مسیرهای استان استفاده شود. در این راستا همکاری‌هایی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای تأمین منابع ملی صورت گرفته است.

حسن‌نیا  با اعلام این‌که رفع مشکلات راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی خوزستان و پایانه بندر امام خمینی(ره)، ایجاد مسیر جداسازی برای خودروهای سواری، اتوبوس و کامیون آماده در دستور کار قرار دارد، گفت: در نظر داریم با تخصیص حداقل 200 میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و استانی بتوانیم مشکلات زیرساختی تمامی راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و پایانه باری بندر امام خمینی(ره) را در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برطرف کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.