| کد خبر: 193313 |

رعایت نکردن حق تقدم در جاده‌های فارس ۸ قربانی داشت

پلیس فارس علت دو تصادف خونین ۴۸ ساعت گذشته در این استان را که منجر به کشته شدن هشت نفر شد را عدم رعایت حق تقدم و تجاوز به چپ رانندگان این حوادث اعلام کرد.

تین نیوز

پلیس فارس علت دو تصادف خونین ۴۸ ساعت گذشته در این استان را که منجر به کشته شدن هشت نفر شد را عدم رعایت حق تقدم و تجاوز به چپ رانندگان این حوادث اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، در این دو تصادف خونین یکی از رانندگان خطاکار جان سالم به در برد و دیگری نیز مجروح شد اما براثر بی‌احتیاطی این دو راننده هشت نفر کشته و  چهار نفر دیگر زخمی شدند که حال سه تن از آنها نیز وخیم اعلام شده است.

در تصادف اول تجاوز به چپ راننده یک دستگاه پراید به کشته شدن سه نفر سرنشین خودرو مقابل و مجروحیت راننده پراید که تخلف وی باعث بروز این حادثه بوده منجر شد.

 رئیس پلیس راه شمالی استان در این باره گفت: بر اثر برخورد یک پژو ۴۰۵ با پراید در محور خرامه به شیراز، سه نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور خرامه به شیراز، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک پژو ۴۰۵ با سه سرنشین با یک پراید برخورد کرده است.

دهقانی با بیان این‌که در این حادثه هر سه سرنشین پژو در دم فوت و راننده پراید مجروح شده است، عنوان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده پراید اعلام کردند.

حادثه دوم

در حادثه خونین دوم که بامداد شنبه ۵ مرداد در محورهای مواصلاتی شهرستان آباده رخ داد به دلیل عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده یک دستگاه کامیون پنج نفر از سرنشینان یک خودرو پژو کشته و سه نفر دیگر از سرنشیان این سواری مجروح و حال آن‌ها وخیم اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه شمالی استان فارس در این باره گفت: در برخورد شدید و خونین یک سواری ۴۰۵ با کامیون در محور آباده به شهرضا، پنج نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

دهقانی ادامه داد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور آباده به شهرضا، مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با هشت سرنشین با یک کامیون برخورد و بر اثر آن پنج نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با ببان این‌که پس از استعلام از بیمارستان، حال هر سه نفر مجروحان وخیم اعلام شده است، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس‌راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون اعلام کردند.

دهقانی در پایان به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی‌مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شمال مرکز استان فارس واقع شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.