| کد خبر: 193266 |

استاندار ایلام مطرح کرد؛

تکمیل مابقی مسیر ایلام _ مهران تا قبل از اربعین

هم اکنون ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه عملیات اجرایی مسیر ایلام به مهران به اتمام رسیده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در ۳ قطعه تا قبل از اربعین امسال در خصوص رفع گره‌های گرافیکی و گلوگاه‌های مسیر اقدام می‌شود.

تین نیوز

استاندار ایلام گفت: بیش از ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام به مهران چهار بانده شده و مابقی مسیر تا قبل از اربعین تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی دربازدید از محور‌های مختلف پروژه چهاربانده کردن محور ایلام-مهران اظهار داشت: طرح چهارخطه کردن محور جاده ایلام به مهران که از تقاطع غیرهم‌سطح ارغوان شهر ایلام شروع می‌شود، ۱۰۲ کیلومتر تا پایانه مرزی مهران طول دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در ۳ قطعه تا قبل از اربعین امسال در خصوص رفع گره‌های گرافیکی و گلوگاه‌های مسیر اقدام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به قطعه اول این مسیر افزود: در قطعه تونل کربلا به طول ۷۶۰ متر عملیات حفاری آن به اتمام رسیده و در ایام اربعین در صورت لزوم به صورت اضطراری (با رویه شنی) مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تونل یادشده، ۱۴۰ متر از حفاری تونل ۸۴۴ متری بعد از دو ماه انجام شده است.

استاندار ایلام اظهار کرد: در قطعه اول که طول آن ۱۱ کیلومتر است، چهار کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۳ کیلومتر دیگر به علاوه یک دستگاه پل بزرگ تا قبل از اربعین امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به قطعه دوم این طرح نیز یادآورشد: طول این قطعه ۱۹ کیلومتر است که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به‌صورت چهارخطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۹ کیلومتر باقی مانده تا قبل از اربعین به اتمام خواهد رسید.

استاندار ایلام در مورد قطعه سوم نیز بیان کرد: طول این قطعه ۴۰ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر از آن به‌صورت چهارخطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از ۱۰ کیلومتر باقی مانده چهار کیلومتر عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تقاطع غیر هم‌سطح ارغوان تا قبل از اربعین تکمیل و مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.