| کد خبر: 193234 |

تصادف در امیرکلای بابل ۲ کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت

انحراف خودرو در پیچهای تند این مسیر و برخورد با درختان و مغازه های اطراف از شایع ترین تصادفات مرگبار در کمربندی امیرکلا محسوب می شود.

تین نیوز

 دو تصادف جداگانه طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر امیرکلا از توابع شهرستان بابل رخ داده است که منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نخستین تصادف دیروز جمعه با انحراف پیکان  وانت و رفتنش به داخل یک مغازه در کمربندی امیرکلا رخ داد. در این حادثه  دو نوجوان حدود ۱۵ ساله که در داخل مغازه مشغول کار  بودند به‌شدت زخمی شدند.

اورژانس ۱۱۵ بابل اعلام کرد که دو نفر زخمی پس از  اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند ولی یکی از آن‌ها به خاطر شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

تصادف دوم هم بر اثر برخورد تراکتور با پیکان وانت در شهر امیر کلا رخ داد که در  این حادثه   یک زن حدود ۳۳ ساله در دم جان باخت و چهار نفر دیگر شامل دو مرد و دو زن زخمی شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.

شهر امیرکلا در مسیر جاده بابل به بابلسر واقع است. کمربندی این شهر سالانه ده‌ها نفر را بر اثر تصادف به کام مرگ می‌کشاند. علی‌رغم اطلاع‌رسانی در این زمینه تاکنون اقدامی اساسی در جهت کاهش یا رفع مشکل انجام نشده است.

انحراف خودرو در پیچ‌های تند این مسیر و برخورد با درختان و مغازه‌های اطراف از شایع‌ترین تصادفات مرگبار در کمربندی امیرکلا محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.