| کد خبر: 193221 |

◄ حضور مدیرعامل راه آهن ترکمنستان در پایانه ریلی اینچه برون

مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان وهیئت همراه با مدیر کل ،معاون و رئیس بازرگانی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ از ایستگاه و پایانه مرزی اینچه برون بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان وهیئت همراه با مدیر کل، معاون و رئیس بازرگانی اداره‌کل راه‌آهن شمال‌شرق ۲ از ایستگاه و پایانه مرزی اینچه‌برون بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲، مهدی عبدالکریم‌زاده مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق ۲ در این بازدید گفت : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ همواره در راستای حمل و نقل ریلی در کریدور شمال جنوب قدمهای خوبی برداشته است و از افزایش مراودات تجاری ریلی ( صادرات ، ترانزیت و واردات ) از طریق این حوزه استقبال می‌کند.

در حاشیه این بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه‌آهن ترکمنستان ضمن مشاهده آخرین وضعیت حوزه ریلی ایستگاه و پایانه اینچه‌برون گفت: ایستگاه و پایانه اینچه‌برون یکی از تاثیرگذارترین ایستگاه‌های ریلی و تجاری حوزه شمال ایران است که با استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده در این منطقه شرکتهای تجاری به نحو مطلوبی می توانند از پتانسیلهای ریلی در افزایش مبادلات حمل و نقلی و محمولات و کالاهای خود استفاده کنند.

وی در ادامه حمایت دو کشور از حوزه ریلی و شرکت‌های فعال تجاری را لازمه مراودات تجاری عنوان کرد و نسبت به همکاری دوجانبه تاکید کرد.

مسیر ریلی اینچه برون استان گلستان یکی از خطوط ترانزیتی کشور است و شبکه‌های راه‌آهن شمال را به خط آهن کشورهای همسایه حاشیه دریای خزر متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.