| کد خبر: 193167 |

پرونده مسکن مهر پایان امسال بسته می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گقت: با تحویل 165 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال، پرونده مسکن مهر بسته می شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گقت: با تحویل 165 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال، پرونده مسکن مهر بسته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، احمد اصغری مهرآبادی در سفر به گرمسار و پس از بازدید از مسکن مهر گرمسار و ایوانکی گفت: ساخت این واحدهای مسکونی به پایان رسیده و قرار است با همکاری وزارت نیرو انشعاب آب ، برق و گاز تا پایان سال تکمیل و پرونده ساخت پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی افزود : با توجه به افزایش قیمت‌ها، کمک به متقاضیان مسکن مهر نیاز است و بر این اساس برای ۲۰۰ هزار واحد سقف تسهیلات بانکی از ۴۰ میلیون به ۴۵ میلیون و در برخی شهرها تا ۵۰ میلیون افزایش یافت.

مهرآبادی تصریح کرد: علاوه بر این تسهیلات، تا جایی که نیاز است از محل تنخواه مبلغی در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد تا پروژه تکمیل شود.

وی با اشاره به کاهش تعداد واحدهای مسکونی مهر بدون متقاضی گفت : دو سال قبل این تعداد 117 هزار واحد بود که هم اکنون به کمتر از 60 هزار واحد رسیده و امیدواریم این تعداد هم یا مشتری پیدا کند و یا به طرح جدید تبدیل کنیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با پایان یافتن طرح مسکن مهر ، طرح اقدام ملی دولت را با ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی پیگیری می کند و این طرح را تا پایان دولت به اتمام خواهد رساند.

به گفته وی ، دولت یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر یعنی سالانه به‌ طور متوسط ۲۰۰ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل داده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.