| کد خبر: 193004 |

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران،

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌های آسیب دیده از سیل استان مازندران

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران خبر داد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و به ویژه شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از روند اجرایی مطلوب عملیات بازسازی مسیرهای آسیب دیده از سیل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، عباس‌علی نجفی با اشاره به این نکته که، بخشی از عملیات اجرایی به منظور ترمیم راه‌های شسته شده از سیل صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازنداران، نظارت کاملی بر پیشرفت پروژه‌های بهسازی جاده‌های آسیب دیده از سیل دارد.

نجفی با ابراز رضایت نسبی از  روند اجرایی عملیات ترمیم پل‌های آسیب دیده از سیل فروردین ماه سال 98، گفت: خوشبختانه بازسازی در بخش زیادی از مناطق از سرعت خوبی برخوردار است و ضرورت دارد تا بیش از گذشته، به ارتقای ایمنی در راه‌ها به ویژه راه‌های استان مازندران توجه شود.

 نجفی در ادامه به اهمیت ویژه حمل و نقل جاده‌ای در کشور و مازندران پرداخت و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و به ویژه شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نبود توجه کافی به آن صدمات جبران ناپذیری را به این بخش وارد خواهد کرد.

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به این نکته نیز اشاره داشت که،  پروژهای  متعددی در غرب استان در دست اجرا است که  امید می‌رود با بهره برداری از پروژه‌هایی که به آن اشاره شد، به زودی شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان مازنداران باشیم. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.