| کد خبر: 192924 |

وعده شهردار تهران:

◄ هر دو هفته، یک پروژه در تهران افتتاح می‌شود

شهردار تهران وعده داد: با هدف بازگرداندن امید و نشاط به شهر، هر دو هفته، یک پروژه در تهران افتتاح می‌شود.

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد: با هدف بازگرداندن امید و نشاط به شهر،  هر دو هفته، یک پروژه در تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز، پیروز حناچی در بیست و ششمین جلسه شورای معاونان، مشاوران و شهرداران مناطق که اواخر خرداد ماه امسال در منطقه 14 برگزار شد، گفت: در آینده در منطقه ١ پروژه مسیر دسترسی جدید به ولنجک و موزه «دکتر حبیبی» را افتتاح خواهیم کرد. در منطقه ٢ نیز پروژه باغ «عبقری» را در دستور کار داریم. در منطقه ٣ هم اقداماتی در محدود شیرخوارگاه آمنه برای ارائه خدمات اجتماعی صورت گرفته است که افتتاح این پروژه هم باید در دستور کار قرار گیرد.

حناچی اضافه کرد: در منطقه 13 افتتاح موزه نیروی هوایی و موزه هشت سال دفاع مقدس در دست اقدام است. علاوه بر این در این منطقه پروژه شهدای مشروطه را داریم که موانع پیش روی آن برداشته شده است و باید هر چه زودتر فعال شود.

وی تاکید کرد: در منطقه 12 پروژه ضلع شمالی ساختمان‌های دارایی و زیرگذر گلوبندک را در دست اجرا داریم که تقریباً اقدامات عملیاتی انجام شده است و پروژه در آستانه افتتاح قرار دارد. افتتاح پروژه باغ پرندگان در منطقه 4 و بهره‌برداری از خانه‌های مرمت شده برای تبدیل به فضاهای اقتصادی در منطقه 6 از دیگر اقداماتی است که در آینده انجام می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به سایر پروژه‌های شهری گفت: در منطقه 9 به‌زودی پروژه زیرگذر استاد معین افتتاح خواهد شد. در منطقه 22 هم اتصال مجتمع «ایران مال» به مترو اصلی‌ترین راهبرد ماست و این باری است که به منطقه تحمیل شده و باید در شبکه حمل و نقل عمومی پخش شود. در منطقه 18 نیز با حمایت از خیرین باید کمک کنیم تا پروژه احداث بیمارستان عظیم کودکان به سرانجام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی حجتی 1 1

    خیلی جالبه هر وقت به انتخابات نزدیک میشیم به طور بسیار اتفاقی افتتاح پروژه ها زیاد میشه :)

  • سعید 1 0

    سلام. این روزها روش های سنجش عملکرد مدیران تغییر کرده است. خیلی وقت است که دیگر میزان موفقیت یک مدیر را با تعداد روبان هایی که در هفته قیچی میکند نمیسنجند.