| کد خبر: 192903 |

اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل خبر داد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل گفت: با آزادسازی اراضی اطراف ایستگاه راه آهن اردبیل قرار گرفت که اخیرا با تلاش یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل رفع تصرف شده زمینه اجرای کامل این پروژه ریلی مهم کشور در خطه سبلان فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: ما با تمام توان و تجهیز و تکمیل اکیپ‌های کنترلی و نظارتی خود سعی داریم تا جلوی تصرفات غیرقانونی اراضی ملی گرفته شده و امکان اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ملی با رویکرد توسعه‌ای فراهم آید.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور افزود: ما در سطح کشور در سه سال فعالیت مستمر تلاش کردیم تا ضمن بازگرداندن اراضی تصرف و تعرض شده از زمین‌خواری و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده و امکان بازگرداندن اراضی ملی به چرخه اصلی فراهم شود.

خردمند استان اردبیل را یکی از استان‌های موفق کشور در بحث رفع تعرض و تهدید سودجویان معرفی کرد و گفت: در استان اردبیل فعالیت‌های خوبی در صیانت از اراضی ملی انجام شده که امیدواریم این فعالیت‌ها نظیر رفع تصرف زمین اختصاص یافته به ایستگاه راه آهن اردبیل فرصت تحول و تحرک عمرانی را به خوبی فراهم آورد.

فرهاد احدی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: ما بعد از سال‌ها دغدغه اهالی منطقه نسبت به رفع تصرف زمین اختصاص یافته به ایستگاه راه آهن اقدام کرده تا ۱۰۰ هکتار زمین به شکل کامل در اختیار راه آهن اردبیل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در کنار این امر ما موفق شدیم در شهرستان پارس‌آباد بیش از ۶۰ مغازه غیرمجاز را به مساحت ۳۸ هکتار که در اراضی دولتی احداث شده بود قلع و قمع کرده و این اراضی را به چرخه اراضی ملی و دولتی بازگردانیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.