| کد خبر: 192879 |

تلاش برای کاهش استفاده از موتورسیکلت در قم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در قم تلاش برای کاهش استفاده از موتورسیکلت در شهر است و در این راستا طرحی را با شعار موتوسیکلت نه اجرا می‌کند.

تین نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در قم تلاش برای کاهش استفاده از موتورسیکلت در شهر است و در این راستا طرحی را با شعار موتوسیکلت نه اجرا می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از قم‌نیوز، حمید رضا شیخ الاسلام در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواداستانداری با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر قم اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهر استفاده گسترده از موتورسیکلت است، بخش عمده ای از جمعیت قم برای جابه جایی در شهر از موتور استفاده می‌کنند و این مساله موجب افزایش تصادفات در قم شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در قم تلاش برای کاهش استفاده از موتورسیکلت در شهر است و در این راستا طرحی را با شعار «موتوسیکلت نه» اجرا می‌کند، هدف طرح فرهنگ سازی بین نوجوانان و دانش آموزان است تا میزان استفاده از موتورسیکلت در بین این اقشار کاهش پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: به همکاری بقیه دستگاه‌های استان نیاز داریم تا استفاده از موتورسیکلت در شهر کاهش یابد، تعداد زیادی از موتورسیکلت در قم در طول سال متوقف می‌شود.

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قم در طول فصل تابستان 100 سالن را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان به کار گرفته است و افراد استقبال گسترده ای از این سالن‌ها داشته اند.

منبع: قم نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.