| کد خبر: 192874 |

نرم افزار رایگان انجمن DNVGL برای اجرای کامل قانون ۲۰۲۰

انجمن طبقه بندی DNVGL اعلام کرد یک برنامه کاربردی رایگان مبتنی بر عملیات اجرایی کشتی به نام SIP در دسترس مالکان کشتی و مدیران صنایع دریایی قرار می‌دهد.

تین نیوز

انجمن طبقه بندی DNVGL اعلام کرد یک برنامه کاربردی رایگان مبتنی بر عملیات اجرایی کشتی به نام SIP در دسترس مالکان کشتی و مدیران صنایع دریایی قرار می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، این برنامه مالکان و مدیران کشتی را قادر می‌سازد تا با نصب نرم افزار SIP مقدمات تهیه روغن و سوخت استاندارد را ارزیابی کرده و ضمن اطمینان از استاندارد بودن آنها برای انطباق با قانون ۲۰۲۰ آماده باشند.

"Christos Chryssakis" مدیر توسعه کسب و کار در DNV GL-Maritime در این زمینه گفت: با نزدیک شدن به اول ژانویه ۲۰۲۰ و آموزش صحیح کاربران به منظور دستیابی به سوخت مناسب با سولفور پایین خود را موظف می‌دانیم تا به کمک حمل و نقل دریایی بشتابیم.

وی افزود: نرم افزارSIP که این انجمن پیش بینی کرده شامل بررسی مخازن، انتقال سوخت، انتخاب نوع سوخت با سولفور پایین و آمادگی برنامه‌های شرکت برای اجرای کامل قانون ۲۰۲۰ در یک کلام بررسی قابلیت‌های شرکت برای رسیدن به استاندارد‌های لازم قانون ۲۰۲۰ است.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که انجمن DNVGL احساس کرد نقاط ضعف و یا مشکل یا نارسایی وجود دارد بلافاصله مشورت‌های لازم را به مدیران شرکت‌های کشتیرانی خواهد داد.

وی در پایان پیرامون مزایای این نرم افزار گفت: SIP به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی خدمه و اپراتور‌ها بتوانند از مزایای آن در کشتی بهره ببرند و نقاط  ضعف را در اسرع وقت گزارش کنند.

منبع: سايت خبری مانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.