| کد خبر: 192838 |

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس:

باند دوم جاده گناباد به قاین احداث می‌شود

جاده گناباد به قاین که در چند مدت اخیر به جاده مرگ تبدیل شده بود و تصادفات زیادی از ابتدای سال شاهد بوده که اخیرا در گزارشی به نام «جاده گناباد به قاین تبدیل به جاده مرگ شده است» به مشکلات این جاده پرداخته شده بود و امروز نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خبر از احداث باند دوم این جاده داد.

تین نیوز

 جاده گناباد به قاین که در چند مدت اخیر به جاده مرگ تبدیل شده بود و تصادفات زیادی از ابتدای سال شاهد بوده که  اخیرا در گزارشی به نام «جاده گناباد به قاین تبدیل به جاده مرگ شده است» به مشکلات این جاده پرداخته شده بود و امروز نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خبر از احداث باند دوم این جاده داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گناباد اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های مستمر از حوزه وزارت راه و شهرسازی و نشست با آخوندی وزیر اسبق و اسلامی وزیر فعلی راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت اجرا و تکمیل چهار بانده شدن مسیرهای حوزه انتخابیه و شروع عملیات چهاربانده شدن 30 کیلومتر گناباد - قاین دستورات لازم به خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اخذ شد.

وی ادامه داد: بعد از برآورد نهایی پروژه مرحله قانونی پیمان‌سپاری پروژه انجام و بعد از تعیین پیمانکار ظرف ماه‌های آینده کلنگ‌زنی مسیر انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.