| کد خبر: 192827 |

۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ترمیم راه های خمین هزینه شد

۴۰ میلیارد ریال اعتبار بهار امسال برای اجرای طرح های راهداری، روکش جاده ها، ایمن سازی، ساخت راهدارخانه، تعمیر و تجهیز ماشین آلات این شهرستان هزینه شده است.

تین نیوز

 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خمین گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار بهار امسال برای اجرای طرح های راهداری، روکش جاده ها، ایمن سازی، ساخت راهدارخانه، تعمیر و تجهیز ماشین آلات این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا یحیایی افزود: این میزان اعتبار از محل منابع مالی استانی و ملی به خمین تخصیص شده و از مجموع ۸۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده امسال است.

وی بیان کرد: مهمترین طرح های اجرایی امسال روکش آسفالت جاده شهابیه به آشیانه به طول چهار کیلومترو طرح رگلاژ و روکش آسفالت جاده خمین به رباط مراد - محلات است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خمین اظهار داشت: این طرح ها در حال اجر هستند و برای تکمیل آنها و ادامه مسیر ۲ و نیم کیلومتری از جاده رباط مراد و سه کیلومتر باقی مانده جاده شهابیه - آشیانه هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یحیایی عملیات روکش آسفالت خمین - شازند به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار سه میلیارد ریال را ازدیگر طرح های در دست اجرا عنوان کرد.

وی افزود: محور خمین به الیگودرز نیز امسال از محل اعتبارات ملی و استانی سه میلیارد و نیم تخصیص دارد که این طرح در مرحله انجام مناقصه است و پس از تعیین پیمانکار عملیات روکش آسفالت این جاده انجام می شود.

رئیس اراهداری و حمل و نقل خمین گفت: اجرای طرح ماسه آسفالت جاده خمین به گلپایگان (باند قدیم) به طول ۱۴ کیلومتر نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در حال انجام مناقصه است و پس از تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آن کلید می خورد.

یحیایی افزود: ۷۵ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد ریال امسال خط کشی شده است.

وی لکه گیری و آسفالت راه های اصلی و فرعی را با ۴۰۰ تن آسفالت گرم و سرد، تعمیر ۱۵ چراغ چشمک زن و به روز رسانی ۱۶ کیلومتر چراغ روشنایی روستایی را از دیگر طرح های اجرایی امسال بیان کرد.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۵۸۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.