| کد خبر: 192751 |

◄ 800 مورد بازدید از ناوگان حمل و نقل استان مرکزی انجام شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از انجام 800 مورد بازدید ناوگان حمل و نقل استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از انجام 800 مورد بازدید ناوگان حمل و نقل استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی امیری خورهه بااشاره به اجرای طرح نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، بیان کرد: جابجایی عمده کالا و مسافرین، از طریق جاده‌های کشور صورت می‌گیرد و ناوگان حمل و نقل نقش بسزایی در این جابجایی دارد.

وی با بیان اینکه ناوگان عمومی جاده‌ای کشور شامل کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس، سواری کرایه ای از ارکان اصلی حمل و نقل مسافر و بار در سطح جاده ‌های کشور قلمداد می‌شوند، افزود:اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی جهت افزایش در دقت وکنترل تمامی ناوگان توسط اداره ایمنی وترافیک جلسات و کلا‌س‌های آموزشی را برای کارشناسان ادارات شهرستان‌های تابعه برگزارکرده است.

امیری عنوان کرد: جهت کنترل ناوگان حمل و نقل شامل تجهیزات ایمنی، اسناد حمل و نقل، اضافه بار، مشخصات راننده در صورتحساب یا بارنامه، وضعیت مهار بار و ایمنی آن و ...... با تشکیل تیم مشترکی از کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک به همراه مامورین پلیس راه هر هفته بازدید و اقدامات نظارتی انجام می‌شود تا مشکلات و تخلفات به حداقل برسد.

باشناسایی تخلفات، موارد به کمیسیون ماده 11 یا 12 اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع می‌شود و پس از بررسی موضوع، مطابق دستورالعمل رای و جریمه لازمه صادر شود معاون حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: از ابتدای سال 1398 تعداد 800 فقره بازدید توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک صورت پذیرفته که از این تعداد 170 فقره تخلف شناسایی شد و با ارجاع به کمیسیون تخلفات، مورد بررسی قرار گرفت که این نظارت و بازدیدها نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر شده است و این اقدام می‌تواند گامی مهم در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ای باشد​​.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.