| کد خبر: 192691 |

بیشترین حادثه تصادفات در نزدیکی شهر ها

۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها به وقوع می‌پیوندد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: متاسفانه ۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگارارن جوان، سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: براساس تحلیل‌های آماری صورت گرفته، علت‌های اصلی تصادفات جاده‌ای در سطح استان در ایام تابستان توسط پلیس راه استان شناسایی شده است.

وی افزود: براساس این آمار، ۴۶ درصد تصادفات استان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده که منجر به واژگونی می‌شوند.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه ۲۲درصد تصادفات ناشی از انحراف و تجاوز به چپ است، یادآور شد:۱۶ درصد تصادفات رانندگی در جاده‌ها نیز به علت عدم توجه به جلو در حین رانندگی بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: این آمار نشان می‌دهد، ۱۶درصد تصادفات، به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت حق تقدم رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: تابستان امسال بیشترین تصادفات جاده‌ای استان به علت عجله و شتاب بی مورد از سوی رانندگان بوده که منجر به حوادث ترافیکی شده است.

همتی زاده ادامه داد: ماموران پلیس راه استان با استفاده از تمام توان و تجهیزات کنترلی در اختیار و دوربین‌های هوشمند ثابت و سیار ثبت تخلفات، تمام محور‌های مواصلاتی استان را تحت پوشش خود قرار داده و امنیت و آرامش بر جاده را حاکم خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد: از رانندگان تقاضا داریم، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدار‌های پلیسی، ایمنی و سلامت سفر خود را در تابستان تضمین کنند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.