| کد خبر: 192674 |

طراح سابق جگوار، شرکت جدید تاسیس کرد

ایان کالوم، مدیر طراحی سابق جگوار که مدتی قبل از سمت خود استعفا داده بود، شرکت طراحی و مهندسی جدیدی تأسیس کرده است.

تین نیوز

ایان کالوم، مدیر طراحی سابق جگوار که مدتی قبل از سمت خود استعفا داده بود، شرکت طراحی و مهندسی جدیدی تأسیس کرده است.ایان کالوم، مدیر طراحی سابق جگوار تنها چند هفته پس از خروج از بخش طراحی این شرکت، فعالیت جدید کسب‌وکار خود را آغاز کرد. «Callum » نام این شرکت مستقل طراحی و مهندسی است که محصولات سفارشی برای مشتریان در صنایع مختلف از جمله سبک زندگی و مسافرت می‌سازد.

شرکت جدید در وارویک مستقر است و فاصله چندان زیادی با محلی ندارد که کالوم طراحی برخی مدل‌های مشهور مانند جگوار XF و I-Pace را در آنجا انجام داد. شرکت جدید کالوم شامل تیمی از ۱۸ متخصص در زمینه صوتی، هنری، مد، خودرو و موتوراسپرت می‌شود.

Ian Callum / ایان کالوم

 

ایان کالوم در این زمینه گفت:

    همکاری در دنیای مدرن امروز، کاتالیزور ایده‌های جدید به شمار می‌رود و این جزوی از شخصیت و گرایش ما است که در آینده هم در داخل تیم و هم در همکاری با سایر شرکت‌ها به کار می‌گیریم.

سه بنیان‌گذار دیگر این شرکت، تأثیر چشم‌گیری بر چشم‌انداز خودروسازی بریتانیا داشته‌اند. دیوید فیربرن، مدیر برنامه شرکت است و تا حدودی در بازسازی مدل نمادین جگوار E-Type نقش داشت که در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. دیوید فیربرن در این زمینه گفت:

    شرکت جدید افرادی بسیار باتجربه، ماهر و مشتاق را در کنار یکدیگر جمع می‌کند که هدف مشترکی دارند؛ فرصت و آزادی برای طراحی و تولید محصولاتی که هیجان ایجاد می‌کنند.

یکی دیگر از هم‌بنیانگذاران این شرکت، آدام دان‌فرانسیسکو مدیر مهندسی است و پیش از این به‌عنوان مهندس در نوبل (Noble) و استون مارتین کار کرده است. تام برد، مدیر بازرگانی کالوم است که پیش از این در هماهنگ‌سازی خودروی مفهومی جگوار C-X75 برای حضور در فیلم Spectre جیمز باند انجام وظیفه کرد.

Ian Callum / ایان کالوم

 

شرکت طراحی ایان کالوم قصد دارد جزئیات رسمی از اولین پروژه خود را طی هفته‌های آینده منتشر کند.

 

منبع: زومیت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.