| کد خبر: 192662 |

تجهیز اتوبوس‌های برون شهری ایلام به سامانه سپهتن

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن) بر روی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن) بر روی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد.معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای (سپهتن) بر روی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  گفت: این سامانه دستگاهی است که درون خودرو نصب می‌شود و از طریق امواج رادیویی به طور مداوم اطلاعاتی نظیر سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد، و ... را علاوه بر ارسال برای پلیس برای مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نیز جهت نظارت بهینه از طریق نصب برنامه مذکور قابل دسترسی می‌نماید.

وی تصریح کرد: سامانه سپهتن این قابلیت را برای شرکت‌های حمل و نقل مسافری فراهم می‌سازد تا نظارت و مدیریت بهتری بر روی ناوگان تحت پوشش خود داشته باشند و با سهولت و از طریق نصب نرم افزار سپهتن روی گوشی تلفن همراه به صورت لحظه‌ای و بر خط در جریان تمامی اطلاعات سفر قرار گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.