آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی
رتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از آمادگی 27 مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسانجنوبی، مسعود قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمعها ارتقاء یابد.
وی تصریح کرد: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد و در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بیان کرد: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانهها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.
در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده که به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی و نمازخانهها سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت منفرد، رستورانها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل میآورد.
وی همچنین ایجاد استراحتگاههای موقت در طول راهها با کمک دهیاریها و بخشداریها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان را یکی از برنامه های مهم برای جبران کمبود استراحتگاهها در محورهای کویری استان عنوان نمود.
قاسمی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان خراسان جنوبی جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است. ضمناً در محل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی شماره تماس مدیر داخلی آن مجتمع جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان گرامی در دسترس است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.