| کد خبر: 192412 |

هوای کشور گرم‌تر می‌شود؛ دمای تهران فردا به 42 درجه می‌رسد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز (۲۴ تیرماه) تا پایان این هفته استقرار هوای گرم را در کشور خواهیم داشت و تمام نقاط کشور گرم‌تر می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز (۲۴ تیرماه) تا پایان این هفته استقرار هوای گرم را در کشور خواهیم داشت و تمام نقاط کشور گرم‌تر می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: امروز در سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش‌های خفیف ادامه دارد و در بعدازظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران، سمنان، استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: سه‌شنبه بعدازظهر و شب‌ها برای خراسان شمالی و دامنه‌های البرز مانند استان‌های قزوین، زنجان، برخی نقاط اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار موقتی پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای دو روز آینده به ویژه بعدازظهرها در جنوب کشور مانند جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان رگبار و رعد و برق موقتی خواهند داشت.

وی افزود: طی سه روز آینده برای شرق به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی شده است، همچنین امروز و فردا جنوب سمنان، تهران؛ برخی نقاط یزد، اصفهان، قم و مرکزی در برخی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با گرد و غبار خواهند داشت.

به گفته وی امروز مرکز و شرق خلیج‌فارس و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

تهران گرم‌تر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز کمی تا نیمه ابری و همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۳۰ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به ۴۱ می‌رسد، فردا کمینه دمای تهران ۳۱ و بیشینه دمای آن ۴۲ درجه خواهد شد.

گودرزی گفت: ده‌گلان در کردستان، سقز و زرینه در کردستان، سراب و اردبیل ۹ درجه بالای صفر و شهداد کرمان ۴۹، هیرمند در سیستان و گتوند در خوزستان ۴۸ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.