| کد خبر: 192369 |

◄ اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط بندرلنگه

گواهینامه آتش نشانی و مرکز HSE بندر تمدید شد .

تین نیوز

 بر اساس ممیزی نهایی از طرف شرکت مرزبان کیفیت ( IMQ) ایتالیا، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه ویرایش جدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،قاسم عسکری نسب ضمن اعلام این خبرگفت: طی ممیزی نهایی از طرف شرکت مرزبان کیفیت ( IMQ) ایتالیا، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه ویرایش جدید در بخش های مختلف پس از احراز شایستگی لازم بواسطه رعایت الزامات برای سه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ برای یک دوره سه ساله شد.

عسکری نسب در مراسم اختتامیه اخذ گواهینامه ضمن تبریک به همکاران خود تصریح کرد: این بندر از اوایل سال ۹۷ بهبود مستمر فرآیندها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، ارتقاء ایمنی بندر و سلامت کارکنان و حفظ محیط زیست در تیر ماه سال ۹۸ موفق به اخذ گواهی استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه ویرایش جدید شد.

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه به حرکت هدفمند این بندر در مسیر دستیابی به کیفیت برتر در ارائه فعالیت های بندری بویژه افزایش کیفیت و کمیت عملیات تخلیه و بارگیری کالا اشاره کرد و کنترل بیشتر فعالیت های بندری و بویژه توانمند سازی نیروی انسانی و ارائه خدمات بهتر به دریانوردان و صاحبان کالا در غرب استان هرمزگان را از جمله مزایای انجام این مهم دانست.

ممیزی و ارزیابی عملکرد آتش نشانی و مرکز HSE

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه همچنین از انجام ممیزی و ارزیابی عملکرد آتش نشانی و مرکز HSE این مجموعه بندری زیر نظر کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد.

وی انجام ممیزی را از جمله راهکارهای بهبود بهره وری و توسعه بنادر دانست و گفت: کارشناسان HSE در طول یکسال گذشته تلاش نموده اند تا با کنترل تمامی بخش های اداری و عملیاتی، ایمنی و بهداشت محیط زیست بندرلنگه را ارتقاء بخشند.

به گفته عسکری نسب در این ممیزی، تمامی شاخص های عملکردی HSE و آتش نشانی مطابق با استاندارد های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: طی این برنامه دو روزه ضمن بررسی دقیق مستندات، محوطه های عملیاتی بندر نیز مورد بازدید میدانی قرار گرفت و همزمان مانور مقابله با جامدات و مایعات قابل اشتعال نیز با هدف بررسی و ارزیابی شاخص های ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.

به نقل از کارشناسان ممیزین از طرف شرکت مرزبان کیفیت ( IMQ) ایتالیا، از نقاط قوت این دوره از ممیزی می توان به تعهد مدیریت ارشد سازمان، شاخص های پایش و اندازه گیری، آموزش و عملکرد بسیار ارزنده ی پرسنل آتش نشانی، گارد وانتظامات و HSE در مانور مقابله با جامدات و مایعات قابل اشتعال روز ممیزی اشاره کرد.

کارشناسان ممیزین از طرف شرکت مرزبان کیفیت ( IMQ) ایتالیا ضمن اشاره به اهمیت بندرلنگه از ممیزی این دوره ابراز خرسندی کردند و اقدامات صورت گرفته، تعهدات مدیریتی، جلسات بازنگری مدیریت و کلیه اقدامات انجام شده در امور دریایی و بندری، محیط زیست دریایی، HSE و تضمین کیفیت را نقطه قوت این دوره برشمردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.