| کد خبر: 192340 |

آغاز عملیات اجرایی طرح روشنایی آزادراه تهران- پردیس با ورود مدعی العموم

تا دو ماه آینده مشکل نبود روشنایی حل می‌شود.

تین نیوز

 آغاجری گفت: عملیات اجرایی طرح روشنایی مسیر ۲۳ کیلومتری آزادراه تهران پردیس به همت شرکت آزادراه آغاز شده است و تا دو ماه آینده این موضوع حل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، آزاد راه تهران – پردیس حلقه ارتباطی شرق تهران به جاده‌های شمالی است که بدلیل نبود روشنایی در شب مشکلات فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده است که رسیدگی به این موضوع، در دستور کار مدعی العموم قرار گرفت.

آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با اشاره به ورود مدعی العموم به موضوع روشنایی بزرگراه تهران – پردیس، گفت: مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران – پردیس پای کار آورده شده و نسبت به این موضوع که ممکن است با وقوع یک حادثه ناگوار آسیب جدی ایجاد شود، اقدامات لازم بعمل آمده است.

وی با تاکید بر احقاق حقوق عامه و حل مشکلات شهروندان گفت: عملیات اجرایی طرح روشنایی مسیر ۲۳ کیلومتری آزادراه تهران پردیس به همت شرکت آزادراه آغاز شده است و تا دو ماه آینده این موضوع حل خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین به قطعی تلفن همراه در چهار تونل آزاد راه تهران – پردیس اشاره کرد و بیان داشت: آنتن دهی تلفن همراه با اختلال کامل و قطعی مواجه شده است که این امر می‌تواند در وضعیت بحرانی شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای همراه کند لذا با ورود دادستانی این موضوع نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.