| کد خبر: 192334 |

طرح ساماندهی تردد در گذرگاه‌های عابر پیاده شهر رشت

رئیس پلیس راهور گیلان از اجرای طرح ساماندهی تردد در گذرگاه‌های عابر پیاده شهر رشت خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور گیلان از اجرای طرح ساماندهی تردد در گذرگاه‌های عابر پیاده شهر رشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت موجود گذرگاه‌های عابر پیاده در شهر رشت، با اشاره به بی‌توجهی بعضی از رانندگان به گذرگاه عابر پیاده گفت: بی‌توجهی به گذرگاه عابر پیاده بی‌احترامی به حقوق عابران است.

وی بی‌توجهی رانندگان به توقف در پشت خط ایست را تجاوز به حقوق عابران پیاده دانست و از برخورد جدی پلیس با این تخلف خبر داد و افزود: طرح ساماندهی تردد در گذرگاه‌های عابر پیاده شهر رشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: بعضی از رانندگان در برخورد با چراغ قرمز تقاطع‌ها و میادین از خط ایست عبور کرده و بر روی گذرگاه عابر پیاده توقف می‌کنند که این موضوع سبب ایجاد مزاحمت برای عبور عابران پیاده می‌شود.

سرهنگ محمدی بیان داشت: در مواردی شاهد هستیم در زمان قرمز بودن چراغ برای عابران پیاده بعضی از افراد اقدام به تردد از عرض راه می‌کنند که این موضوع ضمن تضییع حق رانندگان، نظم و انضباط ترافیک در شهر را نیز مختل می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح "عابر یار ترافیک" در راستای ساماندهی وضعیت گذرگاه‌های عابر پیاده شهر رشت گفت: رعایت احترام به گذرگاه عابر پیاده از سوی رانندگان که با تذکر و اعمال قانون انجام خواهد شد و درخواست از عابران در زمان قرمز بودن چراغ برای عبور نکردن از عرض خیابان از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد کشته‌های تصادفات رانندگی درون شهری به عابران پیاده اختصاص دارد، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد سامان بخشیدن به وضعیت ترافیک و تردد عابران در شهر رشت باشیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.