| کد خبر: 192315 |

◄ توزیع لاستیک کامیون در کشور متوقف نشده است / خلاء و محدودیتی برای توزیع لاستیک سهمیه‌ای وجود ندارد

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کامیونداران زرین شهر توقف توزیع لاستیک سهمیه‌بندی شده میان کامیونداران را تکذیب کرد و گفت: خلاء و محدودیتی برای توزیع لاستیک سهمیه‌ای در استان اصفهان وجود ندارد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کامیونداران زرین شهر توقف توزیع لاستیک سهمیه‌بندی شده میان کامیونداران را تکذیب کرد و گفت: خلاء و محدودیتی برای توزیع لاستیک سهمیه‌ای در استان اصفهان وجود ندارد. این سخنان در حالی گفته می‌شود که، پیش از این ناصر کاویانی، رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از توقف توزیع لاستیک سهمیه‌ای بین رانندگان کامیون خبر داده و گفته بود: این مساله کامیونداران را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، شهیدی با اشاره به بحث مشوق‌های در نظر گرفته شده برای  18 کشتی پهلو گرفته حامل لاستیک در بندرامام‌خمینی، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط توزیع لاستیک در استان اصفهان مطلوب گزارش شده و شکایتی در این‌باره به انجمن صنفی کامیونداران ارجاع داده نشده است.

وی به بهتر شدن وضعیت توزیع لاستیک در دو ماه گذشته در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: توزیع لاستیک نسبت به سال قبل در این استان متعادل‌تر شده است.

ادامه توزیع لاستیک در شهر دیواندره

رئیس انجمن صنفی رانندگان دیواندره نیز با تاکید بر ادامه روند توزیع لاستیک میان رانندگان کامیون این شهر، گفت: برخلاف خبر منتشر شده از سوی ناصر کاویانی، رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از این بخش، در توزیع لاستیک میان کامیونداران این شهر، کوچک‌ترین مشکلی گزارش نشده است.

فرزاد بابا ویسی در توضیح چگونگی توزیع لاستیک در این بخش از استان کردستان، تصریح کرد:  تنها در دو سه روز اخیر  300 حلقه لاستیک بین کامیونداران این شهر اختصاص داده شده است.

به گفته وی، تا اواخر اردیبهشت ماه، مشکلاتی در توزیع لاستیک وجود داشت که با تدابیر مقتضی مشکلات رفع شد و امروز در شهر دیواندره کسی در صف انتظار دریافت لاستیک نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.