| کد خبر: 192245 |

◄ پایان عملیات جمع‌آوری پل گیشا تا آخر سال / آخرین شاه‌تیر پل گیشا برداشته شد

بخش سطحی پروژه گیشا تا اول مهر پاکسازی برداشته خواهد شد.

تین نیوز

شهردار تهران دیروز پس از بازگشت از مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده بزرگراه فتح،  از طرح جمع‌آوری پل گیشا و برداشتن آخرین شاه‌تیر  این پل بازدید کرد و گفت: بخش سطحی پروژه گیشا تا اول مهر پاکسازی برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی با بیان این‌که بخش زیرسطحی پروژه براساس وعده‌ای که داده شده تا پایان سال آماده بهره‌برداری می‌شود، افزود: پروژه بزرگی را امروز در حال اجرا داریم که دو محور شریانی بزرگ یعنی جلال‌آل احمد و چمران را به یکدیگر وصل می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این پروژه به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و مشابه آن چیزی است که در انتهای کردستان و تقاطع‌ با جلال‌آل احمد شاهد بودیم.

حناچی با بیان این مطلب که، در این پروژه هم اتوبان جلال آل‌احمد به زیر اتوبان چمران خواهد رفت و پل گیشا که در سال 1352 ساخته شده و قرار بوده زودتر برداشته شود آخرین قطعه‌اش برداشته شد، افزود:  پروژه خیلی با سرعت پیش رفت و برخلاف پیش‌بینی‌ها  برداشتن پل دو ماه طول بکشد خوشبختانه بیست روز و اندی بیش‌تر به طول نینجامید.

به گفته شهردار تهران، امید می‌‌رود بخش سطحی این پروژه تا اول مهر پاکسازی و اجرایی شود و بخش زیرسطحی هم براساس وعده‌ای که داده شده تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود. حناچی گفت: از همکارانم در معاون فنی تشکر می‌کنم که برای این پروژه تمام تلاش خود را انجام دادند و امیدواریم هر دو وعده شان برای اول مهر و پایان سال به محقق شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.