| کد خبر: 192224 |

◄ آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای توسعه شهر تهران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در مراسم آغاز عملیت اجرائی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بزرگراه فتح، از آمادگی این قرارگاه برای در اختیار گذاشتن تجهیزات و دانش حرفه‌ای در جهت توسعه شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء  در مراسم آغاز  عملیت اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی بزرگراه فتح، از آمادگی این قرارگاه برای در اختیار گذاشتن تجهیزات و دانش حرفه‌ای در جهت توسعه شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  سعید محمد با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: مشکلات کلان‌شهر تهران در همه حوزه‌ها از جنس ابر چالش‌ها است و رسیدگی به آن‌ها از اولویت‌های شهری است که باید شهرداری تهران با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

وی در ادامه افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را موظف می‌داند در کنار شهرداری تهران هر آن‌چه در توان دارد، اعم از تجهیزات و دانش در خدمت توسعه این شهر و رفاه بیشتر شهروندان آن به کار بگیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه ادامه داد: یکی از مسائل شهر تهران کنترل روان آب‌هاست. روان آب‌هایی که در مناطق 21 و 22 از آنها غفلت شده؛ مناطق 21 و 22 جمعیت بیش‌تری به واسطه افزایش قیمت ملک در مرکز تهران ظرف سال‌های گذشته در خود پذیرفته بنابراین رسیدگی به آب‌های سطحی در این مناطق یکی از اولویت‌های مدیریت‌های شهری است.

وی به همکاری خوب شهرداری تهران با این قرارگاه اشاره کرد و گفت: در فروردین امسال مشکلات زیادی به واسطه بارش‌ها برای شهروندان در اقصی نقاط کشور ایجاد شد. امیدواریم تهران شهری بیمه در حوزه روان آب‌ها باشد و در این مسیر توان قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خدمت توسعه شهر تهران خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.