| کد خبر: 192212 |

نجات ۵۴۴ نفر در دریای خزر طی یک ماه اخیر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات یافتن ۵۴۴ نفر فرد معرض خطر غرق شدگی و ...در طرح ساحلی هلال احمر در دریای خزر خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات یافتن ۵۴۴ نفر فرد معرض خطر غرق شدگی و ...در طرح ساحلی هلال احمر در دریای خزر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی در این باره اظهار کرد:‌ از روز ۱۵ خرداد تا ۲۱ تیر سال جاری ماموریت‌های امداد و نجات تابستانه در سطح کشور انجام شد. بخشی از این عملیات طرح ساحلی دریای خزر بود که طی آن نیروهای امداد و نجات هلال با حضور در استان‌های گیلان، گلستان و مازندران امدادرسانی‌های لازم را انجام دادند. 

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که در این بخش از طرح برای دریافت خدمات امداد و نجات به عوامل هلال احمر مراجعه کردند ۳۸۰۱ نفر بودند گفت: ۵۴۴ نفر از این افراد که در معرض خطر بودند نجات یافتند، ۵۲۴ تن از این تعداد در استان مازندران، ۱۱ نفر در استان گیلان و ۹ نفر در استان گلستان امدادرسانی شدند. 

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین گفت: ۵۲ نفر از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳۶۴۹ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. 

سلیمی در ادامه نیز با بیان اینکه کل ماموریت‌های انجام شده در طرح ملی تابستان امسال ، ۳۳۹۳ مورد بوده است گفت: ۵۰ درصد ماموریت‌های سازمان مرتبط با حوادث ترافیکی، ۵ درصد مرتبط با حوادث ساحلی و ۶.۵ درصد مرتبط با حوادث کوهستان بوده‌است و در این عملیات‌ها ۱۰۰۱۵ نفر امدادرسانی شدند. 

وی درباره عملیات‌ نجات فنی انجام شده نیز اظهار کرد: ۳۰۴ مورد عملیات فنی نجات انجام شده که طی آن ۳۷۴ مصدوم از سوانح ترافیکی رهاسازی شده‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.