| کد خبر: 19209 |

پایان قرارداد ساخت ترمینال غلات خلیج فارس / پروژه واگذار می‌شود

تین نیوز | معاون سازمان بنادر و دریانوردی از اتمام مدت قرارداد ساخت ترمینال غلات خلیج فارس خبر داد و گفت: به زودی مناقصه این پروژه برگزار شده و ساخت ترمینال غلات به روش BOT به یک سرمایه گذار واگذار می‌شود.
 
علی جهاندیده درخصوص آخرین وضعیت ترمینال غلات خلیج فارس اظهار داشت: مدت زمان قرارداد به پایان رسیده، بنابراین پروژه از شرکت مجری گرفته شده است.
 
وی افزود: براساس مصوبه هیات عامل، پایان قرارداد اعلام شد، زیرا شرکت نتوانست سرمایه لازم را برای ساخت این ترمینال غلات فراهم کند.
 
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: به زودی مناقصه این پروژه برگزار می شود و ساخت ترمینال غلات را به روش BOT به یک سرمایه گذار واگذار کنیم.
 
جهاندیده با بیان اینکه مدت قرارداد هم به پایان رسیده است افزود: قرار بود شرکت با انجام سرمایه گذاری بیشتر این ترمینال را تا پایان قرار داد به اتمام برساند اما موفق به این کار نشد.
 
وی درخصوص پیشرفت ساخت بندر آستارا اظهار داشت: براساس قرارداد این بندر در حال ساخت است و ما در هر مرحله پیشرفت فیزیکی را بررسی می کنیم و در حال حاضر مشکلی در این بندر وجود ندارد.
 
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی افزود: هر قراردادی که به امضا می رسد سازمان بنادر در فواصل مختلف آن را مورد بررسی قرار می دهد اما اگر اختلافی هم باشد رویکرد سازمان تفاهم و تعامل با بخش خصوصی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس مسول بندری از سازمان 0 0

    تا کی سازمان بنادر می خواد خودشو به خواب غفلت بزنه آقای مدیر عامل سازمان که ظاهرا آدم قانونمندی هستید!!!!!!!!!!! تا کی این شرکت رانتخوار با عوامل پشت پرده باید بر سازمان حکومت کند؟؟ آیا در جریان پیشینه این پروژه هستید؟ آیا می دانید شرکت معلوم الحال برای گرفتن این پروژه چه خیانتی به اقتصادی بندری ایران نموده است؟ آیا می دانید تمامی کارهای این شرکت از جمله سرمایه گذار کنیایی همه و همه عوامفریبی بوده است و این کارها توسط عوامل پشت پرده در امور بندری همچنان ادامه دارد؟ آقای مدیر عامل محترم سازمان بنادر چه کسی پاسخگوی خیانت و تخریب تایسیسات بندری بندر امام(ره) خواهد بود؟ آیا میدانید این شرکت چند هزار میلیارد تومان سود برده و هیچ سرمایه گذاری انجام نداد و تمامی کارهای این شرکت عوامفریبی محض بود و توسط عوامل فاسد در سازمان هدایت شده و می شود؟؟؟!!! چرا خواب غفلت کدوم سرمایه گذاری در بندر آستارا انجام شده!!!! اسکه موجود ترمیم شده به این میگین سرمایه گذاری!؟؟؟ یقین بدانید بزودی باید پاسخگوی این خیانتها در دادگاه صالحه باشید نهادی نطارتی کجایید!!! بشتابید که شرکت های آریا دیگری در سازمان بنادر شکل گرفته است؟؟؟؟!!!!

  • کارشناس بندری۱ 0 0

    جناب آقای مهندس سعید نژاد این اقدام یک اشتباه استراتژیک زود هنگام است

  • عدالت 0 0

    بابا کجایید همین الان در بندر خرمشهر مسئولین با ماشین های که اداره در اختیارشان گذاشته به مسافرت می روند همین الان رییس امور اداری با ماشین اداره در مسافرت به سر می کنند خوب معلوم است که چنین اشخاصی فقط به فکر چپاول بیت المال است بیایید ببینید در بندر خرمشهر با بیت المال چه حالی به خودشان می دهند.

  • خزمشهر 0 0

    جناب آقای سعید نژاد. من کارمند با چه انگیزه ای کار و جواب کارمند را بدم وقتی میبینم رییس و معاونین اداره بندر خرمشهر با ماشین های در اختیار توسط بندر در حال تفریح و مسافرت هستند(منظور با ماشین های بیت المال است) و هیچ به فکر نیروی انسانی نیستند بنظر شما با چه انگیزه ای کار کنم و جواب مشتری را بدهم در حالی مسئولین ما هنوز یاد نگرفتند که مسولیت فقط استفاده از امکانات دولتی نیست بلکه رسیدن به مشکلات کارکنان هم هست همین الان رییس امور اداری با ماشینی که اداره در اختیارش گذتشته در تفریح به سر می برد سالانه نزدیک بیش از دویست میلیون ریال فقط و فقط از طرف اداره پول به پیمانکار بابت همین ماشین های در اختیار داده می شود که خلاف قانون است متسفانه کسی هم رسیدگی نمی کند. روابط عمومی - رییس امور اداری - رییس امور مالی - رییس بیمه و رفاه - رییس فنی و مهندسی - رییس امور بندری - رییس امور دریایی - معاونین - رییس حراست و سایر دارن از ماشین در اختیار استفاده می کنند سوال اینه مگر اینها چه کار برای اداره می کنند تازه هزینه بنزین و روغن را نیز از اداره می گیرند. آیا این است عدالت!!!!آهمه دوستان نیز چنیدین سال است در خانه های سازمانی جا خشک کردند و از بابت ماشین و خانه ریالی خرج ندارند و این در حالی است ه نشستن در خانه های خالی مطابق قانون ۳ سال است بیاید آمار بگیرید ببینید چندین سال است که در خانه های سازمانی نشسته اند. به امید روزی که انسانیت و عدالت در بین همه ما به آن ماهیت اصلی خود برسد و نه فقط شعار باشد.