| کد خبر: 192065 |

◄ قیمت‌گذاری نجومی نرخ بلیت ایرلاین‌ها در تیرماه 98

امروز در حالی دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای داخلی به روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده است که شاهد نرخ‌های نجومی در برخی از مسیرهای پروازی هستیم.

تین نیوز

امروز در حالی دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای داخلی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری شده است که شاهد نرخ‌های نجومی در برخی از مسیرهای پروازی هستیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، با نگاهی به سقف و کف قیمت بلیت هواپیما در برخی از مسیرهای داخلی حتی شاهد قیمت بالای یک‌میلیون 400 هزار تومان هستیم؛ برای مثال بیش‌تر شرکت‌های هواپیمایی بلیت خود در مسیر تهران-چابهار را از قیمت 274 هزار تومان تا یک‌میلیون 400 هزار تومان تعیین کرده‌اند این در حالی است که حتی در زمان‌های غیر پیک کمتر کسی می‌تواند بلیت خود را با قیمت کف تعیین شده خریداری کند.

برای مثال شرکت هواپیمایی آتا که در ماه‌های اخیر یکی از نامنظم‌ترین ایرلاین‌های داخلی بوده مسیر مشهد-اهواز خود را با قیمت 258 هزار تومان تا یک‌میلیون 163 هزار تومان تعیین کرده است و یا مسیر بندرعباس-کرمانشاه با قیمت 273 هزار تومان تا یک‌میلیون 373 هزار تومان توسط شرکت هواپیمایی آسمان تعیین شده است.

در حالی مسیر تهران- چابهار توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در این مسیر تا سقف یک‌میلیون 414 هزار تومان تعیین شده است که هم اکنون این مسیر برای تاریخ 20 تیرماه در یکی از سایت‌های فروش بلیت آنلاین توسط همین شرکت با رقم یک‌میلیون 672 هزار تومان در حال فروش است.

1111

یا در موردی عجیب‌تر در شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد- شیراز که کف قیمت خود را 245 هزار تومان تعیین کرده است هم اکنون با قیمت 129 هزار تومان برای روز 20 تیرماه به فروش می‌رساند که این نیز خود یک تخلف محسوب می‌شود.

22222

 دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در تیرماه 98 را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.